Zwroty i reklamacje
Czas na odstąpienie od umowy dla konsumenta - 14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu pokrywa kupujący
 
Adres do zwrotu
Arkas Sp. z o.o.
Kuziennicza 4
59-400 Jawor

Konsument ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Do przesyłki z towarem należy dołączyć dowód zakupu (oryginał paragonu fiskalnego) oraz, o ile nie zostało wcześniej złożone, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Przykładowe odstąpienie od umowy:

http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,45,865,12,1,wzor-oswiadczenia-o-odstapieniu-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.html

 

Reklamacje:

  1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.

  2. Reklamację można złożyć składając oświadczenie na piśmie lub za pośrednictwem e-mail: reklamacje@arkas.pl.  Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać imię i nazwisko zgłaszającego, adres do korespondencji, datę zawarcia umowy sprzedaży, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia oraz informację, czy zakup został dokonany w związku z działalnością gospodarczą Klienta. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji Klient powinien dostarczyć Sprzedawcy na jego koszt reklamowany towar oraz dowód jego zakupu.

  3. Pisemne reklamacje należy składać na adres: Arkas Sp. z o.o. ul. Kuziennicza 4, 59-400 Jawor.

  4. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej złożenia, w taki sposób, w jaki została złożona reklamacja. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.

  5. Szczegółowe uprawnienia Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi regulują przepisy ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121).

  6. Rękojmia dla Kupujących uprzywilejowanych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium